Informationscenteret

17. juni 2019

Hvis du er i tvivl om hvem i Lægemiddelstyrelsen, der kan besvare dit spørgsmål, kan vores informationscenter hjælpe dig.

Informationscenteret kan give direkte svar på et bredt udvalg af henvendelser.

Hvis henvendelsen er meget kompliceret, eller omhandler konkret sagsbehandling, hjælper Informationscenteret med at visitere din henvendelse til den relevante afdeling/medarbejder. Informationscenteret har overblik over opgaverne i de faglige enheder i Lægemiddelstyrelsen samt medarbejdernes kalendere.

Telefoner

Vi har åbent på almindelige hverdag fra 8.30 – 15.30 på 4488 9595.

Nedenfor kan du se den typiske ventetid, når du ringer til Lægemiddelstyrelsens Informationscenter.

Ventetider på hovedtelefonnummeret

Mails

Informationscenteret behandler alle indkomne mails samme dag (hvis de er modtaget inden 15.00 på hverdage).

Hvis du ikke har fået svar på din henvendelse den førstkommende hverdag, er det fordi din mail er sendt videre til besvarelse i en af Lægemiddelstyrelsens enheder. Fra enhederne kan du som hovedregel forvente svar inden for 14 dage.

Henvendelser til Lægemiddelstyrelsens e-boks eller kontaktformularen på hjemmesiden behandles lige så hurtigt som mails.

Fik du svar på dine spørgsmål?

Beskriv, hvordan vi kan forbedre hjemmesiden. Vær opmærksom på, at vi ikke besvarer spørgsmål stillet via denne funktion.


...