Indberetning af årlig apoteksregnskab

Opdateret 19. juni 2018

Apotekerne skal hvert år indsende apoteksregnskaber til Lægemiddelstyrelsen inden 1. april året efter regnskabsperiodens udløb.

Regnskabsmaterialet for det aktuelle apoteksregnskab bliver sendt til apotekerne medio januar i året efter regnskabsperioden.

Brug ikke Safari til at indsende årsregnskabet


Vi anbefaler, at du bruger en af følgende browsere: Chrome, Explorer eller Firefox. Hvis du udfylder formularen fra en Safari browser, modtager vi den ikke.

Nedenfor finder du vejledninger og skemaer til indberetning af apoteksregnskabet.

Vejledninger og skabeloner

Vejledning til indsendelse af årsregnskabsmateriale 2017 (pdf)

Vejledning til apotekernes regnskaber for 2017 (pdf)

Vejledning samt skabelon for udarbejdelsen af revisorerklæring vedrørende apotekeres og apoteker-kæders omkostningsbegrundede rabatter og markedsføringsaktiviteter (word)

Følgeskrivelse til apotekere om det årlige apoteksregnskab for 2017 (pdf)

Skabelon for udarbejdelsen af revisorerklæring vedrørende drift af anden virksomhed end apotek (word)

Skemaer

Skema til indberetning af årlige apoteksregnskab for 2017 (excel)

Blanket til indberetning af solgte magistrelle lægemidler for 2017 (word)

Særligt apoteksregnskab for apoteker med etableret dosispakkefunktion for 2017 (excel)

Særskilt driftsregnskab for magistrel lægemiddelproduktion for 2017 (excel)

Formular - Indsendelse af apoteksregnskab

Indsendelse af apoteksregnskab (åbner i nyt vindue)

Bemærk: Du har 20 minutter til at udfylde og indsende formularen, efter du har åbnet den. Går der længere tid, modtager vi ikke din formular.

Fik du svar på dine spørgsmål?

Beskriv, hvordan vi kan forbedre hjemmesiden. Vær opmærksom på, at vi ikke besvarer spørgsmål stillet via denne funktion.


;